Metody płatności

W Hurtano pragniemy zapewniać nie tylko doskonałe produkty, ale także wyjątkowe doświadczenia zakupowe. Zapoznaj się z poniższymi informacjami, które pomogą Ci lepiej zrozumieć procesy płatności i wybrać odpowiednią metodę.

Proces płatności

  1. Czas na opłacenie zamówienia: Na opłacenie zamówienia przy płatności online masz 24 godziny. Po upływie tego czasu, zamówienie zostanie automatycznie anulowane. Klientów zainteresowanych płatnością odroczoną zachęcamy do stałej współpracy z Hurtano
  2. Waluta płatności: W Hurtano akceptujemy płatności w walucie kraju, do którego realizowana jest wysyłka. Obecnie prowadzimy sprzedaż wyłącznie na terenie Polski, dlatego jedyną dostępną walutą jest PLN.
  3. Faktura VAT: Fakturę VAT prześlemy na podany w zamówieniu adres e-mail niezwłocznie po otrzymaniu wpłaty. Pamiętaj, że konieczne jest zaznaczenie odpowiedniej opcji przed finalizacją transakcji.

Sposoby płatności

  1. BLIK: Zaloguj się do aplikacji bankowej, wygeneruj i podaj 6-cio cyfrowy kod, a następnie potwierdź płatność.
  2. Karta płatnicza: Podaj dane swojej karty (numer, imię i nazwisko posiadacza, datę ważności i numer CVV/CVC), a następnie potwierdź płatność.
  3. Przelew online: Wybierz swój bank z listy, sprawdź automatycznie uzupełnione dane, a następnie potwierdź płatność.
  4. Przelew tradycyjny: Samodzielnie dokonaj przelewu na nasze konto w ciągu 30 dni od zakupu. Uwaga: płatność dostępna wyłącznie dla stałych Klientów.
  5. Płatność za pobraniem: Opłać zamówienie gotówką lub kartą płatniczą w momencie odbioru zamówienia. Uwaga: przy płatności za pobraniem przewoźnik zewnętrzny (DHL) nalicza dodatkową opłatę, która nie jest zwracana w przypadku rezygnacji z zakupu i odstąpienia od umowy.

Najczęściej zadawane pytania

  1. Jak postąpić w przypadku przerwania płatności online?
    Jeżeli płatność się nie powiodła lub została przerwana, sprawdź swoją skrzynkę mailową. Autopay S.A. wyśle Ci wiadomość z linkiem, za pomocą którego możesz dokończyć transakcję w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia. Po tym czasie zostanie ono automatycznie anulowane, dlatego w przypadku nieotrzymania wiadomości lub problemów z uruchomieniem linku, rekomendujemy złożenie nowego zamówienia.
  2. Czy mogę zmienić formę płatności?
    Zmiana formy płatności nie jest możliwa, dlatego w tej sytuacji rekomendujemy złożenie nowego zamówienia, a nieopłacona transakcja zostanie automatycznie anulowana po upływie 24 godzin. Uwaga: w przypadku, gdy w nieopłaconym zamówieniu znajduje się ostatnia sztuka danego produktu i przez to niemożliwe jest ponowne dodanie go do koszyka, prosimy o kontakt z naszym biurem pod numerem +48 573 483 969.
  3. Dlaczego nie mogę wybrać przelewu tradycyjnego?
    Przelew tradycyjny w Hurtano wiąże się z prolongatą terminu płatności do 30 dni, dlatego jest to forma zarezerwowana wyłącznie dla stałych Klientów.
  4. Co zrobić, gdy nie otrzymałem faktury VAT?
    Faktura VAT zostanie automatycznie wysłana na adres e-mail podany w zamówieniu, o ile na etapie składania Klient wybierze taką formę dokumentu sprzedaży. W przypadku wątpliwości, prosimy o kontakt z naszym biurem pod numerem +48 573 483 969.
  5. Z czego wynika opłata dodatkowa przy płatności za pobraniem?
    Płatność za pobraniem wymaga od przewoźnika odbioru i przekazania należności do Hurtano, co generuje dodatkowe koszty w postaci roboczogodzin czy paliwa.

Hurtano – Twój partner w wygodnych płatnościach