Metody dostawy

Metoda dostawy

Wartość zamówienia

Płatność online

Płatność za pobraniem*

Czas dostawy

DHL Kurier

Od 249 zł netto

0 zł

27,99 zł

1-2 dni robocze

Poniżej 249 zł netto

12,99 zł

27,99 zł

1-2 dni robocze

Dostawa lokalna

Od 249 zł netto

0 zł

0 zł

1-3 dni robocze

Poniżej 249 zł netto

0 zł

0 zł

1-3 dni robocze

DHL POP BOX

Od 249 zł netto

0 zł

27,99 zł

1-2 dni robocze

Poniżej 249 zł netto

9,99 zł

27,99 zł

1-2 dni robocze

* Opłata pobierana przez przewoźnika przy płatności za pobraniem nie zostanie zwrócona w przypadku rezygnacji z zakupu i odstąpienia od umowy.

Wybierz odpowiednią dla Ciebie metodę dostawy

  1. DHL Kurier: Szybka dostawa realizowana przez firmę kurierską DHL. Koszt przesyłki wynosi 0 zł przy płatności online powyżej 249 zł netto, 12,99 zł przy płatności online poniżej 249 zł netto oraz 27,99 zł przy płatności za pobraniem niezależnie od wartości zamówienia. Czas dostawy to zazwyczaj 1-2 dni robocze.
  2. Dostawa lokalna: Ekonomiczna dostawa realizowana przez pracowników Hurtano w miastach, gdzie znajdują się nasze magazyny lub punkty partnerskie. Koszt przesyłki wynosi 0 zł niezależnie od formy płatności i wartości zamówienia. Czas dostawy to zazwyczaj 1-3 dni robocze. Sprawdź listę obsługiwanych miast
  3. DHL POP BOX: Wygodna i proekologiczna dostawa realizowana do automatów paczkowych DHL POP BOX przez firmę kurierską DHL. Koszt przesyłki wynosi 0 zł przy płatności online powyżej 249 zł netto, 9,99 zł przy płatności online poniżej 249 zł netto oraz 27,99 zł przy płatności za pobraniem niezależnie od wartości zamówienia. Uwaga: ze względów techniczno-praktycznych niektóre produkty oraz większe zamówienia nie mają możliwości doręczenia do automatów paczkowych DHL POP BOX.

Najczęściej zadawane pytania

  1. Czy mogę śledzić moje zamówienie?
    1. DHL Kurier: Zamówienie możesz śledzić na stronie przewoźnika poprzez podanie numeru przesyłki, który otrzymasz na e-mail wraz z potwierdzeniem nadania paczki.
    2. Dostawa lokalna: Obecnie nie ma możliwości śledzenia zamówienia dostarczanego w ramach dostawy własnej.
    3. DHL POP BOX: Zamówienie możesz śledzić na stronie przewoźnika poprzez podanie numeru przesyłki, który otrzymasz na e-mail wraz z potwierdzeniem nadania paczki.
  2. Czy mogę przekierować zamówienie w inne miejsce?
    1. DHL Kurier: Zamówienie możesz przekierować na stronie przewoźnika poprzez podanie numeru przesyłki i PIN, które otrzymasz od nas wraz z planowaną datą doręczenia w momencie wydania Twojej paczki kurierowi. Przesyłka może być przekierowana wielokrotnie, lecz najpóźniej do godziny 23:59 w dniu poprzedzającym doręczenie.
    2. Dostawa lokalna: Zamówienie możesz przekierować telefonicznie, dzwoniąc do naszego biura pod numer +48 573 483 969, od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00.
    3. DHL POP BOX: Zamówienie możesz przekierować na stronie przewoźnika poprzez podanie numeru przesyłki i PIN, które otrzymasz wraz z planowaną datą doręczenia w momencie wydania Twojej paczki kurierowi. Przesyłka może być przekierowana wielokrotnie, lecz najpóźniej do godziny 23:59 w dniu poprzedzającym doręczenie.
  3. Dokąd mogę przekierować zamówienie?
    1. DHL Kurier: Zamówienie możesz przekierować wyłącznie w obrębie jednego rejonu DHL eCommerce: na inny adres, do Punktu Obsługi Paczek lub do automatu paczkowego DHL POP BOX. Szczegółowe informacje znajdziesz na stronie przewoźnika.
    2. Dostawa lokalna: Zamówienie możesz przekierować wyłącznie w obrębie tej samej miejscowości, do której zostało pierwotnie zaadresowane.
    3. DHL POP BOX: Zamówienie możesz przekierować wyłącznie w obrębie jednego rejonu DHL eCommerce: do Punktu Obsługi Paczek lub do innego automatu paczkowego DHL POP BOX.
  4. Co się stanie z nieodebraną przesyłką?
    1. DHL Kurier: Kurier podejmie próbę doręczenia dwukrotnie. Jeżeli nie odbierzesz przesyłki, trafi ona do Punktu Obsługi Paczek, gdzie będzie przechowywana przez 4 dni kalendarzowe. Po upływie tego czasu, przesyłka zostanie odesłana do nas. Anulujemy Twoje zamówienie, a pieniądze zwrócimy w ciągu 2-5 dni roboczych.
    2. Dostawa lokalna: Kierowca Hurtano podejmie tylko jedną próbę doręczenia, po której nieodebrana przesyłka zostanie zwrócona do magazynu. W ciągu 48 godzin spróbujemy się z Tobą skontaktować, aby potwierdzić chęć zakupu i ustalić termin ponownej dostawy. W przypadku braku kontaktu lub po dwóch nieudanych próbach doręczenia, anulujemy Twoje zamówienie, a pieniądze zwrócimy w ciągu 2-5 dni roboczych.
    3. DHL POP BOX: Przesyłka będzie czekać w automacie paczkowym DHL POP BOX aż 4 dni kalendarzowe. Po upływie tego czasu, przesyłka zostanie odesłana do nas. Anulujemy Twoje zamówienie, a pieniądze zwrócimy w ciągu 2-5 dni roboczych.
  5. Dlaczego nie mogę wybrać dostawy do automatu paczkowego DHL POP BOX?
    Ze względów techniczno-praktycznych niektóre produkty oraz większe zamówienia mają wyłączoną możliwość dostawy do automatu paczkowego. W tej sytuacji należy wybrać inną formę doręczenia.

Hurtano – Twój partner w szybkich dostawach